2. 1. 2018
V práci realitního makléře platí více než kdekoli jinde ono známé přísloví: Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.
Lidé si mé služby objednávají z mnoha důvodů. Jeden je ale opravdu velmi důležitý. Jejich nemovitost prodám za více, než by to zvládli sami, nebo většina realitních makléřů. Ano, protože, když dva dělají totéž…
A co by tedy měl mít takový správný inzerát, aby byl makléř vnímaný jako profesionál? Vše, co umožňují inzertní servery. Tedy:
- Výstižný a čtivý text (dva řádky je málo, román zase moc)
- Kvalitní fotografie (v počtu ani moc, ani málo)
- Makléře včetně jeho podobizny (otazník či silueta působí nedůvěryhodně)
- Video prohlídka (inzerát má až o stovky % větší návštěvnost)
- A klidně ještě něco navíc, jako půdorysy a podobně.
Podívejte se pro zajímavost na fotografii výše a lehce zjistíte, že rozdíly v práci makléřů bývají velké.
Nejde o to „kolegu makléře“ pranýřovat či dokonce pomlouvat. Mým cílem bylo jen poukázat, že svou práci se snažím vykonávat na profesionální úrovni tak, aby přinášela klientům maximální užitek.
Budete-li chtít ukázat, co vše pro vás umím zajistit a kolik na tom vyděláte, neváhejte se na mě obrátit. Těším se na viděnou.
Autor: Jiří Chupek
Práce realitního makléře a hypotečního specialisty je pro mne nejen profesí, ale i vášní. Spojuji, ty kteří chtějí prodat svůj domov, s těmi, kteří hledají ideální bydlení. Každý den je novou výzvou, kdy mohu pomáhat lidem v důležitých životních rozhodnutích.
Mou motivací je spokojenost klientů. Když se mi podaří prodat Vaši nemovitost za skvělou cenu nebo pro Vás zajistit financování vysněného bydlení, cítím obrovské naplnění. Každá transakce má svůj příběh, a to mě inspiruje. Neustále se vzdělávám a sleduji trendy, abych mohl klientům poskytovat nejlepší služby.
Jsem hrdý, že mohu být součástí tak důležitých momentů v životě svých klientů. Práce realitního makléře a hypotečního specialisty je pro mne již 15 let koníčkem, který mi dává smysl a radost. Motivuje mě každý den být lepší.